-50%

Heikki Luostarinen

Kiinan median suuri harppaus

Kiina on noussut maailman toiseksi suurimmaksi taloudeksi, mutta jotain siltä puuttuu: Kiinalla ei ole omaa Hollywoodia eikä BBC:tä. Maa onkin investoinut miljardeja oman ulkomaanmediansa kehittämiseen, ja seuraavana kohdealueena on Eurooppa. Kiinan median suuri harppaus  kertoo Kiinan median marssista maailmalle. Panostus viestintään on osa niin sanottua pehmeän vallan ulkopolitiikkaa, mutta myös yritys tehdä kulttuuriteollisuudesta Kiinan talouden uusi tukijalka. Kiinan suuret internet-yritykset, Alibaba, Baidu, Tencent ja Wanda, laajenevat nopeasti myös globaalin mediatoiminnan alueelle. Kirja avaa kiinalaista tapaa ymmärtää media ja tehdä journalismia. Se tarkastelee kansainvälisen viestinnän trendejä, vertaa Kiinan toimintaa erityisesti Venäjään ja kysyy, onko Kiinan kasvavalla mediavallalla vaikutusta sananvapauteen. Yhtenä esimerkkinä on Suomi, joka on Kiinan ulkomaanradion CRI:n Euroopan toiminnan keskus.

Heikki Luostarinen on tiedotusopin professori Tampereen yliopistossa. Hän on kirjoittanut useita kirjoja kansainvälisen viestinnän kysymyksistä, erityisesti propagandasta ja kriisien uutisoinnista.

Alkuperäinen hinta oli: 29,00 €.Nykyinen hinta on: 14,50 €.

Loppuunmyyty

Tuotetunnus (SKU): 9789522648181 Osastot: , Avainsanat tuotteelle , , , , , , ,

Kirjan tekijät

Laajenna
  • Heikki Luostarinen

    Heikki Luostarinen on tiedotusopin professori Tampereen yliopistossa. Hän on kirjoittanut useita kirjoja kansainvälisen viestinnän kysymyksistä, erityisesti propagandasta ja kriisien uutisoinnista.  

    Katso kirjailijan sivu →

Kirjan lisätiedot

Laajenna

Kirjan lisätiedot

Isbn

9789522648181

Sivumäärä

350

Julkaisuaika

8 / 2017

Mediassa

Laajenna

Asiakkaiden arvostelut

Laajenna

Arviot

Tuotearvioita ei vielä ole.

Kirjoita ensimmäinen arvio tuotteelle “Kiinan median suuri harppaus”

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *