-50%

Pauli Kopu

Media television jälkeen

 Tutkimusmatka tarinoiden tulevaisuuteen

Tarinat joita kerromme ja tieto johon uskomme ovat yhdistelmä tekno­logiaa, liiketoimintaa ja luovuutta. Nämä kolme synnyttivät digitalisaation, joka muutti musiikin, printin ja lopulta television. Yli 50 vuotta jatkunut joukko­tiedotusvälineiden kausi on ohi. 

Miten tarinankerronta ja tiedonvälitys muuttuvat? Ovatko perinteiset mediat kuolemassa vai sopeutumassa? Entä miten käy tieteelle, journalismille ja yhteiskunnalliselle yhteenkuuluvuudelle, kun uutislähteet sirpaloituvat? 

Kirja kertoo murroksen tarinan tekno­logian, liiketoiminnan ja luovuuden kautta. Pauli Kopu haastatteli kirjaa varten 2013–2018 yli 140 kansainvälistä asiantuntijaa median, viihteen, markkinoinnin, teknologian, akate­mian, rahoituksen sekä kasvuyrittäjyyden kentässä. Se tarjoaa kiinnostavan näkymän tulevaisuuden vision median kanaviin, uutisiin, mainoksiin ja tari­noihin.

Alkuperäinen hinta oli: 24,90 €.Nykyinen hinta on: 12,45 €.

Loppuunmyyty

Tuotetunnus (SKU): 9789523511583 Osasto: Avainsanat tuotteelle , , , ,

Kirjan tekijät

Laajenna

Kirjan lisätiedot

Laajenna

Tuoteosasto

Kirjan lisätiedot

Isbn

9789523511583

Sivumäärä

250

Julkaisuaika

6 / 2019

Mediassa

Laajenna

Asiakkaiden arvostelut

Laajenna

Arviot

Tuotearvioita ei vielä ole.

Kirjoita ensimmäinen arvio tuotteelle “Media television jälkeen”

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *