No logo on kansainvälinen bestseller, josta tuli ilmestyttyään maailmanlaajuinen ilmiö. Nykyisessä talouskriisissä Naomi Kleinin arvio yritysten ja brändien hallitsemasta maailmasta on yhä tuoreempi ja vaikuttavampi. Mitä merkkituotteet merkitsevät meille? Kuinka mainonta vaikuttaa kulutuskäyttäytymiseemme?
Logot ja mainokset ympäröivät meitä kaikkialla ja kasvottomat suuryritykset rakentavat brändiään. Niiden toiminta vaikuttaa merkittävällä tavalla yhteiskuntaan, työhön ja kulttuuriin. Samaan aikaan kun suuryritykset kamppailevat kuluttajien lompakoista, uusi sukupolvi nousee kulutususkoa vastaan sen omilla aseilla.
No logo on provosoiva, erinomaisesti kirjoitettu raportti taistelun etulinjasta.
“Loistava kuvaus siitä, miten Nike, Starbucks, McDonald’s ja muut suuryritykset ovat täyttäneet brändeillä koko teollisen maailman. Fantastista ja innostavaa.”
– Select
“Kirjaa on kutsuttu globalisaation vastaisen liikkeen raamatuksi, jopa tämän päivän Pääomaksi.”
– Helsingin Sanomat

Naomi Klein (s. 1970) on yksi aikamme vaikutusvaltaisimmista ajattelijoista. Hän on palkittu toimittaja, aktivisti ja professori. Kanadalainen Klein on tutkinut poliittisia sokkeja, ilmastonmuutosta ja superbrändejä kaksi vuosikymmentä. Hänen kirjansa Tämä muuttaa kaiken, Tuhokapitalismin nousu ja No logo olivat kansainvälisiä menestyksiä, jotka on käännetty yli 30 kielelle ja joita on painettu yli miljoona kappaletta.
Arviot
Tuotearvioita ei vielä ole.