-50%

Naomi Klein

No logo

Tähtäimessä brändivaltiaat

No logo on kansainvälinen bestseller, josta tuli ilmestyttyään maailmanlaajuinen ilmiö. Nykyisessä talouskriisissä Naomi Kleinin arvio yritysten ja brändien hallitsemasta maailmasta on yhä tuoreempi ja vaikuttavampi. Mitä merkkituotteet merkitsevät meille? Kuinka mainonta vaikuttaa kulutuskäyttäytymiseemme?
Logot ja mainokset ympäröivät meitä kaikkialla ja kasvottomat suuryritykset rakentavat brändiään. Niiden toiminta vaikuttaa merkittävällä tavalla yhteiskuntaan, työhön ja kulttuuriin. Samaan aikaan kun suuryritykset kamppailevat kuluttajien lompakoista, uusi sukupolvi nousee kulutususkoa vastaan sen omilla aseilla.
No logo on provosoiva, erinomaisesti kirjoitettu raportti taistelun etulinjasta.

“Loistava kuvaus siitä, miten Nike, Starbucks, McDonald’s ja muut suuryritykset ovat täyttäneet brändeillä koko teollisen maailman. Fantastista ja innostavaa.”
– Select

“Kirjaa on kutsuttu globalisaation vastaisen liikkeen raamatuksi, jopa tämän päivän Pääomaksi.”
– Helsingin Sanomat

Alkuperäinen hinta oli: 12,00 €.Nykyinen hinta on: 6,00 €.

Loppuunmyyty

Kirjan tekijät

Laajenna
  • Naomi Klein

    Naomi Klein (s. 1970) on yksi aikamme vaikutusvaltaisimmista ajattelijoista. Hän on palkittu toimittaja, aktivisti ja professori. Kanadalainen Klein on tutkinut poliittisia sokkeja, ilmastonmuutosta ja superbrändejä kaksi vuosikymmentä. Hänen kirjansa Tämä muuttaa kaiken, Tuhokapitalismin nousu ja No logo olivat kansainvälisiä menestyksiä, jotka on käännetty yli...

    Katso kirjailijan sivu →

Kirjan lisätiedot

Laajenna

Tuoteosasto

Kirjan lisätiedot

Isbn

9789522644251

Sivumäärä

514

Julkaisuaika

1009 / 2015

Suomentaja

Liisa Laaksonen, Maarit Tillman

Alkuteos

No Logo: Taking Aim at the Brand Bullies

Mediassa

Laajenna

Asiakkaiden arvostelut

Laajenna

Arviot

Tuotearvioita ei vielä ole.

Kirjoita ensimmäinen arvio tuotteelle “No logo”

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *