Erica Åberg, Iida Kukkonen, Outi Sarpila & Tero Pajunen
Ulkonäköyhteiskunta
Ulkoinen olemus pääomana 2000-luvun Suomessa
25,90 €
Tuoteosasto
TietoYhteiskunta & ympäristöAvainsanat
Emil Aaltosen säätiöErica ÅberghyädyntäminenhyötyminenIida KukkonenJohannes TurunenKaisu HynnäluopuminenmediameikkaaminenmenestyminennormiOuti SarpilapalkkaneuvottelutparisuhdesuomiTero Pajunentilastotietotositarinatyöelämäulkonäköulkonäköpääomaulkonäön merkitysVy TramyhteiskuntaystävyyssuhdeKirjan lisätiedot
Isbn | Painettu kirja: 9789523511576, E-kirja: 9789523512153 |
Sivumäärä | 290 |
Julkaisuaika | 9 / 2019 |
”Miten paljon työtä, vaatimuksia ja rajoituksia sisältyy ”luonnolliseen” ulkonäköön.” Me Naiset 8.1.2023
”suosittelen tätä jokaiselle, joka vähänkin epäilee sitä, onko ulkonäöllä muka oikeasti merkitystä työmarkkinoilla, ystävyyssuhteissa tai romanttisia suhteita muodostettaessa.” Lähiömutsi 4.1.2023
”Sosiaalinen media esittää idealisoituja kuvia eikä kerro, kuinka paljon aikaa ja vaivaa jokaisen kuvan tuottamiseen on käytetty”, Helsingin Sanomat 20.5.2021
”Viehättävä ihminen näyttää nyt toisenlaiselta kuin ennen – Moni käyttää ulkonäköä hyväkseen, mutta kaikissa asioissa se ei ole hyväksyttyä, sanoo tutkija.” Helsingin Sanomat 24.9.2019
Arviot
Tuotearvioita ei vielä ole.