Naomi Klein
No logo
Tähtäimessä brändivaltiaat
No logo on kansainvälinen bestseller, josta tuli ilmestyttyään maailmanlaajuinen ilmiö. Nykyisessä talouskriisissä Naomi Kleinin arvio yritysten ja brändien hallitsemasta maailmasta on yhä tuoreempi ja vaikuttavampi. Mitä merkkituotteet merkitsevät meille? Kuinka mainonta vaikuttaa kulutuskäyttäytymiseemme?
Logot ja mainokset ympäröivät meitä kaikkialla ja kasvottomat suuryritykset rakentavat brändiään. Niiden toiminta vaikuttaa merkittävällä tavalla yhteiskuntaan, työhön ja kulttuuriin. Samaan aikaan kun suuryritykset kamppailevat kuluttajien lompakoista, uusi sukupolvi nousee kulutususkoa vastaan sen omilla aseilla.
No logo on provosoiva, erinomaisesti kirjoitettu raportti taistelun etulinjasta.
“Loistava kuvaus siitä, miten Nike, Starbucks, McDonald’s ja muut suuryritykset ovat täyttäneet brändeillä koko teollisen maailman. Fantastista ja innostavaa.”
– Select
“Kirjaa on kutsuttu globalisaation vastaisen liikkeen raamatuksi, jopa tämän päivän Pääomaksi.”
– Helsingin Sanomat
Alkuperäinen hinta oli: 12,00 €.11,00 €Nykyinen hinta on: 11,00 €.
Loppuunmyyty
Avainsanat
2015aktivismibränditglobalisaatiokansainvälinen talousKleinkuluttajakäyttäytyminenmarkkinointipokkarisuuryrityksettalousKirjan lisätiedot
Isbn | 9789522644251 |
Sivumäärä | 514 |
Julkaisuaika | 1009 / 2015 |
Suomentaja | Liisa Laaksonen, Maarit Tillman |
Alkuteos | No Logo: Taking Aim at the Brand Bullies |
Arviot
Tuotearvioita ei vielä ole.